четвер, 12 травня 2016 р.

Як оцінювати учнівський навчальний проект?


Як оцінювати учнівський навчальний проект?




Оцінювання
Процес і мета оцінювання
Постановка питань.
Мозковий штурм
Використовуйте питання і мозковий штурм для визначення того, що вже знають учні з даної теми і пов'яжіть ці знання з персональним досвідом учнів.
Огляд проекту і перевірочний лист
Учні використовують перевірочний аркуш проекту для розуміння того, де вони знаходяться в проекті на даному етапі і куди вони рухаються, атакож для спостереження за своїми успіхами. Вони кілька разів звертаються до контрольного листа, щоб відстежувати своє просування і перевіряти дати виконання завдань.
Дослідницькі таблиці
Учні створюють дослідницькі таблиці для занесення даних , які отримають в результаті виконання дослідів.
Журнал проекту
Учні використовують журнали для запису нових знань і для обдумування процесів свого навчання. А також можуть використовувати для записів своїх вражень від проекту.
Вчительська консультація
Зустрічі з іншими командами, принаймні, один раз у ході роботи над проектами допомагають оцінити якість досліджень і розуміння змісту. В ході консультації учні можуть отримати відгуки на свою роботу, прояснити нерозуміння і допомогти у визначенні додаткових дослідницьких ресурсів.
Цікаві  записи
Періодичні записи вчителя в ході індивідуальної або групової роботи. Ці записи підтримують і контролюють прогрес у роботі та навчанні. До цих записів звертаються при проведенні завершального оцінювання.
Ескізи презентацій
Подивіться ескізи презентацій і зробіть свої зауваження і поправки до того, як учні почнуть створювати свої мультимедійні презентації.
Бланк бальної оцінки презентації
Учні використовують бланк бальної оцінки для самооцінювання та змістовних відгуків на презентації однолітків. Використання бланка бальної оцінки в ході завершальної презентації допомагає оцінити навички усного виступу, якість змісту, дизайну і проведеного дослідження





Немає коментарів:

Дописати коментар