Як оцінювати учнівський навчальний проект?
Оцінювання
|
Процес і мета оцінювання
|
Постановка питань.
Мозковий штурм
|
Використовуйте питання і мозковий штурм для визначення того, що вже знають учні з даної теми і пов'яжіть ці знання з персональним досвідом учнів.
|
Огляд проекту і перевірочний лист
|
Учні використовують перевірочний аркуш проекту для розуміння того, де вони знаходяться в проекті на даному етапі і куди вони рухаються, атакож для спостереження за своїми успіхами. Вони кілька разів звертаються до контрольного листа, щоб відстежувати своє просування і перевіряти дати виконання завдань.
|
Дослідницькі таблиці
|
Учні створюють дослідницькі таблиці для занесення даних , які отримають в результаті виконання дослідів.
|
Журнал проекту
|
Учні використовують журнали для запису нових знань і для обдумування процесів свого навчання. А також можуть використовувати для записів своїх вражень від проекту.
|
Вчительська консультація
|
Зустрічі з іншими командами, принаймні, один раз у ході роботи над проектами допомагають оцінити якість досліджень і розуміння змісту. В ході консультації учні можуть отримати відгуки на свою роботу, прояснити нерозуміння і допомогти у визначенні додаткових дослідницьких ресурсів.
|
Цікаві записи
|
Періодичні записи вчителя в ході індивідуальної або групової роботи. Ці записи підтримують і контролюють прогрес у роботі та навчанні. До цих записів звертаються при проведенні завершального оцінювання.
|
Ескізи презентацій
|
Подивіться ескізи презентацій і зробіть свої зауваження і поправки до того, як учні почнуть створювати свої мультимедійні презентації.
|
Бланк бальної оцінки презентації
|
Учні використовують бланк бальної оцінки для самооцінювання та змістовних відгуків на презентації однолітків. Використання бланка бальної оцінки в ході завершальної презентації допомагає оцінити навички усного виступу, якість змісту, дизайну і проведеного дослідження
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар